vrijdag 16 december 2016

Had ik maar een baard....

Ik ben niet zo'n vrouw die graag wenst een keer één dag een man te zijn, maar toen ik deze zaak zag wilde ik dat ik een baard had! Zo'n mooie grote volle baard. Maar ja, als vrouw is dat niet echt charmant dus ik doe het maar zonder.

Nieuw in de Frankensteeg is Headcase barbershop. Een echte authentieke mannenkapper. Waar je dus ook je volle baard mooi kan laten trimmen. Toen ik er de eerste keer langs liep werd ik eigenlijk gelijk naar binnen getrokken door de mooie inrichting. Ik heb heel kort even een blik geworpen in de zaak die echt stijlvol is ingericht. Maar omdat ik dus geen baard heb ging ik snel weer verder.

Nu toch maar eens even naar binnen gelopen om te kijken wat deze "hoofdzaak" nou zo bijzonder maakt. Binnen klopt alles! Er hangt een rauwe stoere mannensfeer. Met de stoere ongelakte houten planken aan de muur, de whisky op de plank en allemaal stoere potjes met stoere smeerseltjes voor de baardverzorging. Want een baard heb je niet zo maar. Als je je baard mooi wilt houden, moet je hem goed verzorgen. Ik zelf heb dus bar weinig ervaring met een baard (gelukkig) maar ik vind een goeie baard altijd wel mooi hoor!

Toevallig zat er een vriend van mij (David) binnen, die net klaar was. Hij zag er weer netjes uit! Hij vertelde dat hij hier erg graag heen gaat, omdat hij heel goed wordt geknipt en ze nemen de tijd voor je. En vaak zitten er meerdere mannen bij elkaar lekker te ouwehoeren over.....Ja waar hebben mannen het eigenlijk over? 
De mannen van Headcase vinden aandacht heel erg belangrijk! Gewoon no-nonsens en goed knippen. Ze knippen natuurlijk ook gewoon kapsels en als je lekker glad geschoren wilt worden kan dat ook! Dus baard of geen baard, als je man bent zou ik zeker eens binnen lopen! En vrouwen krijgen een lekker kopje koffie terwijl manlief geknipt wordt. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten