woensdag 16 november 2016

lekker gezond!

Na al dat snoepen van afgelopen week moet er natuurlijk ook weer gewoon gezond gegeten worden en een balansdag (of vijf) zou niet misstaan. Ik houd heel erg van fruit en groente en sapjes en kleurtjes en dat heb ik allemaal gevonden bij "The Juice Lab" (of sapjes bar zoals ik vaak zeg) in de Lange Hofstraat.
Heerlijke sapjes in allerlei geuren (het ruikt er heerlijk) en kleuren. Je kan zelfs je eigen sapje laten samenstellen. Die kan je dan een paar dagen later ophalen.

Maar eigenlijk is het zoveel meer dan een sapjes bar! Ik heb er al heerlijke salades, soep en yoghurt gehaald. Allemaal even lekker! Allemaal vers gemaakt met liefde en dat proef je!
En wat een geluk dat ik tegenover deze winkel werk. Dus ik "vergeet" nog wel eens lunch mee te nemen, zodat ik weer even naar de overkant kan rennen voor iets lekkers.

Ik hou van sapje nr.15 met ananas, peterselie, bleekselderij en granny smith. Heerlijk! En ik heb er al een gehad met bietensap, die was ook lekker. En het is dus biologisch en rauw geperst. Wat wil een mens nog meer?
Je kan er ook een gembershot halen. Heel gezond, maar jeetje wat heftig zeg! En toch heb ik het twee keer gedaan en wat was ik snel van mijn verkoudheid af!
Ik ben gek op yoghurt met van alles erin. Dat kan dus ook. Lekker vers fruit en granola.
En verse salades die zijn ook heerlijk! Het is allemaal mooi ingepakt zodat je het makkelijk kan mee nemen naar huis of naar je werk zoals ik.

Peter Gast en zijn partner Jaqueline van Liere zijn super vriendelijk en hebben veel passie voor wat ze doen. Ze kunnen ook heel veel vertellen over de ingrediƫnten en wat waar goed voor is. En er komen steeds nieuwe dingen bij. Zo zijn er al crackers gemaakt van het pulp van de groente en kruiden. Die heb ik nog niet geproefd, maar ik weet zeker dat deze heel lekker zijn, want Nadja van den Berg van Cucinacasa heeft ze gemaakt. En zo wordt er dus niets weggegooid!

Ben je nieuwsgierig? Ga eens langs in de Lange Hofstraat 27 en laat je verrassen!

2 opmerkingen: